ورژن جدید مرورگر خارق العاده Opera Mobile Web Browser v11.5.4
 
دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 12:42 ::  نويسنده : armin_tb10

حتما شما یکی از کابران opera در نسخه pc هستید.  و مطمئنا از مرورگرهای زیادی بر روی اسمارت فون آندروید خود استفاده میکنید. اما ما به شما opera mobile را پیشنهاد میکنیم. محیط کاربری زیبای یک مرورگر شما را در انتخاب مرورگر مورد نظر خود در بین 40 مرورگر تولید شده برای سیستم عامل آندروید کمک خواهد کرد. opera mobile یکی از مرورگرهایی است که دارای محیط گرافیکی خارق العاده است. این نرم افزار یکی از امن ترین مرورگرهای آندورید است و به هیچ عنوان هیچ هکری نمیتواند اطلاعات شما بدزدد. نسخه جدید این نرم افزار هم اکنون آماده است و شما میتوانید به راحتی آن را از وبسایت bodo2android.com دانلود کنید.این نرم افزار تست شده است دقت داشته باشید که Downloadre این نرم افزار بسیار قوی است و تا حجم 100 MG را بدون گیر کردن دانلود میکند.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

پسورد فایل: www.bodo2android.com

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

حجم فایل: 12.4 مگابایت

آندروید مورد نیاز: 1.6 و بالاتر

سرعت دانلود لینک دانلود مستقیم تا 2 برابر افزایش یافته است.

                                          ss-2-320-480-160-0-3ab5109643e70d62b83ed49d1ace1cbcba389305_2.jpg

 


نظرات شما عزیزان:

shahin
ساعت21:34---14 بهمن 1390
سلام. من اینو دانلود کردم. یه خورده فرق کرده. مرسی از زحمات شما

.::جم دانلود::.
ساعت13:11---13 بهمن 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری خیلی خوشم اومد منم یه وبلاگ دارم میخوام باهات تبادل لینک کنم اگر تو هم موافقی وبلاگ من رو با عنوان

.::جم دانلود::.



و آدرس

www.gemdownload.loxblog.com

لینک کن و تو وبلاگ نظر بده تا خیلی سریع لینکت کنم

منتظر خبرت هستم
پاسخ: دوست عزیز وبلاگ نیست. وب سایت است. www.bodo2android.com . شما لینک کنید در صورت مجاز بودن مطالب شما لینک شما در سایت ما به طور اتوماتیک نمایش داده خواهد شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب